Přejeme Vám mnoho radosti z nakupování a užitku se zakoupeným zbožím. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu na poultrykit.cz!
Přesnou specifikaci, výběr ceny dopravy a způsobu platby objednávky standardních produktů a skleníků vytváříte v jednom z kroků tvorby objednávky!
Pro dopravu našich produktů používáme zejména služby PPL (lze platit platební kartou, více na www.ppl.cz), DHL (nelze platit platební kartou). Po předchozí domluvě je možné dodání zboží naší dopravou. Zboží standardně zasíláme v rámci ČR. Zasíláme i na Slovensko i do dalších případných zemí. Tato služba však bude zpoplatněna dle aktuálních cen přepravních společností v momentě poptávky. Pro odesílání na Slovensko lze využít standardní objednávky na www.poultrykit.cz.
V den odeslání od nás a přepravce obdržíte informační email o předání a převzetí zásilky k přepravě.
Zásilku přepravní společnost doručí převážně následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.
Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
Zásilku vám standardně přepravce doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám dopravce zanechá oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den. Zásilku lze i po domluvě s přepravcem uložit i na několik dní na doručovacím depu přepravce.
Hmotnost standardního balíku pro PPL je omezena na 50 kg u DHL je hmotnost neomezena.
Dodání se může skládat z jednoho i více kartonů. Pokud je alespoň jeden karton veden jako nadrozměrný, může se termín dodání prodloužit na 2-5 dní. Při objednání a odesílání takového zboží se můžete setkat s delším termínem dodání (5-10 dní) než jsou standardní balíky. Budeme vás vždy informovat o přesných termínech dodání.
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné nám ihned oznámit, poznamenat rozsah poškození obalu při přebírání do přepravního listu (sepsat reklamační protokol s řidičem dopravce) a pošlete nám fotografie poškození. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Zásilku nepřebírejte v případě, že je zřetelně a viditelně poškozen i obsah zásilky a sepište s řidičem reklamační protokol o poškození zásilky (zápis do přepravního listu) a pošlete nám fotografie poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V takovém případě nás kontaktujte, abychom dohodli další postup a zaslání nového zboží. V takovém případě budeme řešit reklamaci s dopravcem sami. Velmi důležité je překontrolovat zejména desky polykarbonátu u skleníků, zda nejsou dopravou zjevně poškozené pohledem na obvod roli a vnitřní část role. V případě poškození desek sepište záznam s řidičem a pošlete nám fotografie poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Obsah zásilky - krabic zkontrolujte ihned po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky a požádat dopravce o sepsání zápisu o škodě. Na náš email: info@poultrykitcz pošlete fotodokumentaci poškození a kopii zápisu s dopravcem o poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Pro komunikaci s PPL a DHL výhradně používejte číslo zásilky a internetové stránky www.ppl.cz. V případě potřeby Vám jej rádi sdělíme. S tímto číslem je možné na internetových stránkách dopravce sledovat aktuální pozici zásilky.
Podle velikosti a druhu zboží vám bude v jednom z kroků objednávky nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Vyberete si dle nabídnutého výběru.
Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce. My můžeme také zásilku rozdělit do více dodávek, v takovém případě účtujeme pouze jedno jediné dopravné!
Cena přepravy pro standardní produkty (hmotnost do 50 kg a rozměr nejdelší strany balení do 110 cm) : Na dobírku je od 145,- Kč.
Při nákupu zboží v ceně nad 10.000,- Kč je doprava zdarma, pokud není uvedeno u produktů jinak. V případě, že je u některého produktu uvedena doprava zdarma, tak ostatní objednané produkty budou také dodány bez ceny za dopravu. Při nákupu zboží, které má nejdelší stranu balení nad 110 cm bude připočítán ke konečné částce poplatek ve výši od 350,-Kč.
Cena přepravy pro nadrozměrné zásilky a krmení (hmotnost nad 50 kg a rozměr nejdelší strany balení od 110 cm) : Na dobírku je od 545,- Kč.
Cena přepravy pro naši dopravu, velké sestavy, krmení, ostatní rozměrné produkty a hmotnost nad 75 kg: Kalkulace dopravy je na základě individuální poptávky, hmotnosti a velikosti balení. Nákladní doprava je od 14,-Kč/km, pokud není uvedeno u produktů jinak. Při nákupu zboží bude dohodnut individuální postup.
Uvedené ceny za přepravu jsou platné pro přepravu v rámci ČR a k ceně může být doúčtován poplatek za Atypický balík, Příplatek za hmotnost a Poplatek za dobírku.
Doprava na Slovensko stejně jako do dalších zemí je řešena individuálně. V případě zasílání zboží mimo ČR je nutno sjednat individuální podmínky dodání a platby i když vám kroky v objednávce umožní jiné kalkulace!
Cena přepravy pro standardní produkty (hmotnost do 50 kg a rozměr nejdelší strany balení do 110 cm) : Na dobírku je od 395,- Kč.
Při nákupu zboží v ceně nad 15.000,- Kč je doprava zdarma, pokud není uvedeno u produktů jinak.
Objednané produkty není možné osobně vyzvednout, proto vám v těchto případech systém osobní odběr vůbec nenabízí. Ve vyjímečných případech je možno také po předchozí domluvě zboží osobně odebrat. Pro osobní odběr proveďte standardní objednávku a vyberte platbu předem na bankovní účet na bankovní účet (od konečné částky odečtěte případně vyčíslenou částku za dopravu). Před návštěvou se prosím telefonicky informujte na čísle 608 847 950, jestli je požadované zboží připravené, případně si dohodněte termín, kdy bude zboží k dispozici. O připravenosti objednávky budete také informování emailem.
Změnit typ dopravy bohužel nelze. Nabízíme pouze naše smluvní a ověřené dopravce.
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při volbě způsobu doručení.