Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.
Někdo se po obchodě rád toulá, jiný jde přímo na nákup.
Těžko se rozhodujete? Možná vám pomůže naše Poradna s výběrem.
Přihlásit se můžete jako:
E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.
Podle velikosti zboží vám bude nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Jejich úplný přehled najdete na stránce Způsoby doručení a ceny.
Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce. My můžeme také zásilku rozdělit do více dodávek, v takovém případě účtujeme pouze jedno jediné dopravné!
V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Máte-li navíc k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka vám bude z objednávky ihned odečtena.
Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí – Nákupní košík. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Potvrdit objednávku. Před odesláním objednávky je nutné potvrdit znalost Obchodních podmínek a Reklamačního řádu.
Zde nám můžete Přidat komentář k Vaší objednávce, např. požadovaný rozměr, barvu, termín dodání a další potřebné a doplňující informace.
O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás na e-mail: info@poultrykit.cz a telefonicky na čísle 608 847 950.
Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ apod. a v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na příchozí účet.
Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést ve svém účtu nebo zaslat na e-mail: info@gampre.cz . U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové, protože automatický systém je v rámci stávající objednávky obvykle neumožňuje.
V již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Jsou dvě možnosti, jak tuto situaci řešit:
Jakoukoliv platbu lze změnit pouze na dobírku, jiné změny způsobu platby bohužel nejsou možné.
Změnit typ dopravy bohužel nelze. Nabízíme pouze naše smluvní a ověřené dopravce.
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při volbě způsobu doručení.
Objednané produkty není možné osobně vyzvednout, proto vám v těchto případech systém osobní odběr vůbec nenabízí.